POLITICA IN DOMENIUL CALITATII
“ Satisfacţia clienţilor prin performanţa calităţii produselor noastre “
Politica în domeniul calităţii a H2O International este de a livra produse de calitate , pentru a satisface necesităţile explicite şi implicite ale clienţilor , în condiţiile respectării cerinţelor legale şi realizării de profit. Pentru a pune în practică această politică, conducerea H2O International a hotărât implementarea unui sistem de management al calităţii în conformitate cu standardul ISO 9001:2018. Obiectivele principale în domeniul calităţii ale societăţii noastre sunt următoarele : – Să livrăm clienţilor produse conforme condiţiilor specificate, la termenele stabilite, în scopul creşterii satisfacţiei acestora; – Prevenirea neconformităţilor în toate fazele de realizare a produsului, ceea ce va conferi încredere clienţilor şi va aduce beneficii societăţii şi angajaţilor; – Instruirea şi motivarea personalului pentru îmbunătătirea continuă a calităţii; – Menţinerea şi lărgirea sectorului de piaţă; – Menţinerea si imbunatatirea continua a Sistemului de Management al Calităţii – conformarea cu cerintele legale si de reglementare Ca Director al H2O International S.R.L. mă angajez: – Să asigur comunicarea, înţelegerea, analizarea şi aplicarea politicii în domeniul calităţii la toate nivelurile societăţii; – Să asigur resursele umane şi materialele necesare; – Să asigur funcţionarea şi îmbunătăţirea continuă a eficienţei sistemului de management al calităţii; – Să analizez periodic politica şi să o îmbunătăţesc continuu. Valoarea adăugată în procesele pe care le conducem în cadrul societăţii ne permite dezvoltarea şi creşterea economică, în condiţiile în care ne preocupăm de reducerea costurilor şi îmbunătăţirea continu a proceselor. Ne îngrijim de personalul nostru, şi creăm mediul şi cultura favorabile calităţii care să contribuie la obţinerea satisfacţiei clienţilor precum şi la dezvoltarea profesională a propriilor noştri angajaţi. Întreg pesonalul societătii este conştient de faptul că această politică referitoare la calitate contribuie şi la:- caştigarea unei poziţii cât mai bune pe piaţă;
- creşterea profiturilor;
- cointeresarea şi creşterea moralului angajatilor;
- comunicarea cât mai bună cu clienţii, furnizorii şi intre angajaţi.